poniedziałek, 17 grudnia 2012

Zmiany! :)

Dzisiaj notka na szybko, ponieważ nie mam dużo czasu. Jutro albo w środę postaram się coś naskrobać.


Co u mnie? 

Piszę tę notkę, ponieważ chcę się pochwalić (choć nie lubię tego robić :)
Do niedawna pisałam artykuły dla mało znanej strony - Przeglądu Ligowego.
Myślałam, myślałam i postanowiłam zmienić redakcję! Na decyzję miało wpływ kilka rzeczy, ale to już przeszłość. Aktualnie pracuję dla zuzelend.com :)
I jestem bardzo zadowolona. Mili ludzie, fajna atmosfera... No i mój pierwszy artykuł chyba się spodobał :)

Niestety nie mam czasu, aby go tutaj skopiować. Jednak, jeśli ktoś chciałby przeczytać:
"Młody żużlowiec - historia prawdziwa: rozmowa z Dawidem Dąbkiem, wychowankiem Startu Gniezno", to kliknijcie tutaj -----> :ddreamer dla zuzelend.com

Co myślicie? :)

PS. Mam prośbę. Udzielcie mi porady. Mam gotowy bardzo słaby wywiad z Norbertem Kościuchem. Wstawiać go, czy nie?



4 komentarze:

  1. nie kazdy tekst jest idealny
    ale warto probowac wiec i ten z kosciuchem bym zamiescila
    za jakis czas do niego zajrzysz i bedziesz wiedziala co bylo nie tak i jak moglabys poprowadzic rozmowe by tym razem byla lepsza

    i gratuluje pani redaktor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj - czego byśmy nie zrobili zawsze może być lepiej ;)

      Usuń
  2. Wstaw, a co. Tobie się nie podoba, a może nam akurat?
    Wiem, że idzie to przeżyć, ale jest mi przykro, że to jest akurat TEN klub, jakby mało było innych...bo ja naprawdę nie znoszę Leszna.
    A o Start się nie martwię, w końcu już dużo wiadomo.
    PS. Co z naszą sprawą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wywiad, podoba mi się, choć szczerze powiem, że trudno w tej materii wymyślić coś nowego. Między innymi dlatego przestało mnie to bawić. Cieszę się jednak, że jesteś zadowolona z nowego portalu.
    O książce napisałam Ci mail.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! ;)