poniedziałek, 14 stycznia 2013

Czas na reklamy!

Po pierwsze: przepraszam za zaniedbanie bloga. Niestety mój sprzęt jeszcze do mnie nie dotarł, a ja sama mam dużo obowiązków na głowie Felieton, wywiad z trenerem Startu, artykuł o młodzieżowcach... Postaram się nadrobić wszystkie zaległości.


A teraz do sedna sprawy. Dziś mała reklama.

Powstał kolejny blog o żużlu! Zapraszam do odwiedzenia. Ciekawe posty, niekiedy trochę kontrowersyjne. Ale o to chodzi w blogowaniu! :)

Prowadzi go Andrzej, którego poznałam, kiedy pisałam bloga na portalu Sport24.pl
W końcu mogę powitać go na bloggerze! :)

Ma naprawdę fajne spojrzenie na sport i warto poczytać jego komentarze i opinie dotyczące speedwaya.


Serdecznie zapraszam tam fanów żużla!

Dzisiaj bardzo krótko, ale od środy zabieram się za nadrabianie zaległości na Waszych blogach.

2 komentarze:

  1. Świetnie, że się odezwałaś! Czekam na kolejne notki, a na polecany blog zajrzę z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://speedwayline.blogspot.com/
    Zmiana adresu BLOGA REKLAMOWANEGO PRZEZ DARIĘ!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! ;)