środa, 12 grudnia 2012

OGŁOSZENIE :)

Być może interesujesz się sportem. Na pewno, jeśli tu zaglądasz :)

Lubisz pisać o żużlu? Masz trochę wolnego czasu i chciałbyś/chciałabyś go jakoś zagospodarować?

Dołącz do redakcji Przeglądu Ligowego!
Sama się tam udzielam i mogę powiedzieć, że to naprawdę fajna sprawa. Poznałam świetnych ludzi, mam okazję przeprowadzać wywiady z różnymi zawodnikami. No i dzięki Przeglądowi można ubiegać się o akredytacje na mecze!

Ciekawy/ciekawa, jak wygląda strona?

Zapraszam - www.przegladligowy.com

Wniosek o przyjęcie do redakcji: www.przegladligowy.com/dolacz-do-redakcji

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o takim zajęciu, napisz do mnie! Chętnie odpowiem na pytania ;)

aboutspeedway@gmail.com

6 komentarzy:

  1. ja się dołączyłam do ekipy Ruchu Odbudowy Polonii Bydgoszcz i tam bede pisac

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie-czy można pisać też artykuły/felietony, czy tylko wywiady? Bo jestem zainteresowana, ale wywiady już mi się znudziły...

    OdpowiedzUsuń
  3. A w zgłoszeniu można jakoś zaznaczyć, że nie chce się robić wywiadów? Bo jeśli tak, to zapisuję się jeszcze dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Film obejrzyj, naprawdę warto. Jest nawet w całości na YT, nie musisz daleko szukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. OK, to już wszystko wiem. A film jeszcze raz polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto przeczytać, mi bardzo się podobała. Naprawdę, czyta się jak kryminał w starym, dobrym stylu.
    Te ideały to w sensie że książki? Kryminały?
    O Crumpie czytałam, słyszałam. Nie wygadując mu, ma swoje lata, więc...A zdrowie jest najważniejsze, bo czytałam, że o to między innymi chodzi. Trudno, rotacja w branży. Mam nadzieję, że Holder i Darcy-moi ulubieńcy-będą jego godnymi następcami w reprezentacji Australii:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! ;)