środa, 21 listopada 2012

Gorąco?

KSM, Komisarz Toru, Żółte i czerwone kartki... To tylko niektóre postanowienia nowego regulaminu DMP....

Chyba każdy kibic czarnego sportu zapoznał się już z nowym regulaminem ENEA Ekstraligi. Jestem zaskoczona zmianami, jakie zostały wprowadzone. Maksymalny KSM - 40, a minimalny 33? Według mnie stwarza to dość małe pole do popisu działaczom, którzy muszą żegnać się z liderami swoich drużyn
(patrz : sytuacja w Gorzowie i odejście Mateja Zagara). Jednakże będzie to ostatni rok żywotu Kalkulowanej Średniej Meczowej. I tu popadamy z jednej skrajności w drugą. O ile w sezonie 2013 obowiązywać będzie mocno ograniczony KSM, o tyle w 2014 nie będzie już żadnych ograniczeń. Wtedy drużyna A, która będzie posiadała znaczny budżet, będzie mogła stworzyć drużynę np. z samych Mistrzów Świata. Drużynę B, budować będą "tylko" średniacy. Dziwne. Ale to moje zdanie.

Kolejnym absurdem jest dla mnie zapis o spadku aż trzech drużyn do pierwszej ligi. No i jak taki Start Gniezno ma się utrzymać w Elicie? Nie piszę tego, tylko ponieważ mieszkam w Gnieźnie. Po prostu wiem, że pierwszy sezon jest zawsze najtrudniejszy. Nie od razu przecież do siedziby klubu ustawia się kolejka super sponsorów, a żeby zbudować skład, który powalczy (może nie o DMP, ale chociaż o to 5/6 miejsce, by nie spaść) potrzeba pieniędzy.

Mogłabym jeszcze dużo napisać. O żółtych i czerwonych kartkach. O Zastępstwie Zawodnika... Ale komu chciałoby się to czytać? :)

A co Wy myślicie o nowym regulaminie? Pomoże lidze polskiej?
______
 Zapraszam do przesyłania swoich historii, fotek, filmików, prac, itp. na aboutspeedway@gmail.com
Już niedługo kolejna odsłona "Od Kibiców" :)

9 komentarzy:

  1. Nowy regulamin... nic mi nie mów. Żenada. Widać, że prezesi bardzo się nudzą i z tego powodu wymyślają te regulaminy...
    Zastanawiam się, co zrobią np. w takim Toruniu...i co wymyślą w tym naszym Gnieźnie. Wydaje mi się, że cokolwiek się nie stanie-spadniemy. Nie ma takiej siły, nie ma aż tylu drużyn, które byłyby lepsze od Startu. Ale...może życie zaskoczy. Zobaczymy po transferach.
    Jakiego rodzaju historie można przysyłać? Myślałam o tym, by coś napisać... Bierze mnie na pisanie ostatnio, o żużlu szczególnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żenada z tym nowym regulaminem.
    Wprowadzają zbędne zmiany...

    PS: Bardzo ciekawy blog, na pewno będę tu zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, postaram się, żeby RBS.TV nie była nudna:)
    Czy może to być historia pt. mój pierwszy raz na speedway'u? Wspomnienia z pierwszego meczu i tak dalej? Bo z chęcią napisałabym takie coś? I do kiedy przesyłać, żeby załapać się na najbliższą edycję?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, w takim razie napiszę, prześlę... Postaram się, żeby było ciekawie:) Zaistnieję tutaj, cha cha:)
    Miłego wieczoru, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zobaczyłam ten regulamin, to szczena mi opadła ... Żółte albo czerwone kartki ?! Jeśli będą karani za niebezpieczne sytuacje na torze, to niedługo będzie to wyglądało tak, że nie bd się ścigać wgl tylko bd jechać jeden za drugim... :/ Porażka!

    OdpowiedzUsuń
  6. co roku kombinują coś z tym regulaminem
    to z całą pewnością nie pomaga speedwayowi
    kibice są zdezorientowani, szczegolnie ci ktorzy nie siedza w tym sporcie tak mocno a na mecze chodza sporadycznie
    sama czasami się w tym już gubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysyłam moją historię:) Możesz dać znać, co o niej myślisz, czy nadaje się do druku itd.:)
    Miłego wieczoru, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się coś zrobić z tym optymizmem, choć na razie średnio mi wychodzi.
    Dzięki za komplement, miło, że ktoś docenia moją pisaninę:) Ja jutro będę w domu po 17.00, więc spokojnie, pośpiechu nie ma, szukać swojej twórczości będę pewnie wieczorem albo dopiero w sobotę:)
    Miłej chemii, miłego piątku w całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! ;)