środa, 5 grudnia 2012

Zakupowy szał

No i nadszedł upragniony grudzień. Przeciętnym śmiertelnikom ten miesiąc kojarzy się głównie z Bożym Narodzeniem. Ale nie nam.... :)

Sezon ogórkowy w pełni, zakupy czas zacząć! 
Kto, z kim i gdzie - te pytania najczęściej zadają sobie kibice żużla. Najgłośniej mówi się chyba o przejściu Tomasza Golloba do Torunia. Aż dwa lata spędzi tam "Chudy". Robi się ciekawie i myślę, że Unibax będzie walczył o najwyższe miejsca w lidze. Ich spotkania mogą być naprawdę fajne. Chcąc czy nie, muszę to przyznać, bo ani za Gollobem, ani za Toruniem nie przepadam. Z drugiej strony, to Pan Tomasz jest już coraz starszy i niewiadomo, jak będzie się prezentował na torze...No cóż, czas pokaże.

Sensacją (przynajmniej dla mnie) jest transfer Mateja Zagara. Nie spodziewałam się, że zawita do Gniezna. Martwią mnie jego wymagania finansowe. Oczywiście jest "tańszy" niż Nicki Pedersen, ale 200 tysięcy euro za podpis? Jestem bardzo ciekawa, skąd Start wziął tyle kasy. Nie oszukujmy się, Lechma najbogatszą nie jest firmą. Może są jacyś sponsorzy, o których jeszcze nie wiemy? Oby.
Podpisanie umowy przez Słoweńca oznacza, iż skład gnieźnieńskich Orłów nie będzie jednego, solidnego lidera. Zamiast tego pięciu (mam nadzieję, wyrównanych) seniorów. Czy to dobrze? Nie wiem. Potrzebujemy teraz solidnych Polaków. Jeśli tacy się znajdą i uda nam się podreperować formację juniorską, jesteśmy w stanie powalczyć o utrzymanie. Jak pokazał tegoroczny sezon - na papierze wszystko wygląda ładnie, jednak rzeczywistość weryfikuje wyniki.

Jest jeszcze jedna wiadomość, która mnie zdziwiła. Adrian Gomólski w Gorzowie? Rozumiem, niski KSM, ale...
Kiedyś bardzo mocno mu kibicowałam. Tak dobrze się zapowiadał. Złoto w DMŚJ było znakomitym prognostykiem na przyszłość. A pierwszy sezon w Ostrowie? Bajka! Niestety kontuzje i mało sportowy tryb życia robią swoje... Jednak mam nadzieję, że wystąpi w kilku meczach i pokaże kawałek dobrego speedway'a.

____________
Do wtorku 11.12.12r możecie przesyłać materiały do kolejnej odsłony "Od Kibiców". Wysyłajcie maile na: aboutspeedway@gmail.com . Zapraszam! :)
Zachęcam do udziału w ankiecie. Bardzo mi pomożecie ;)
A w niedzielę kolejna edycja "7 pytań do...". Tym razem na moje pytania opowiedział Jakub Jamróg :)

4 komentarze:

  1. Gomólski w Gorzowie?! Chyba żartujesz... A tak dobrze się chłopak zapowiadał:) Szkoda.
    Jestem ciekawa, co jeszcze wymyślą w naszym mieście i dokąd pójdą moi ulubieńcy... Bo jeszcze o ani jednym nie mam wieści:( Wkurza mnie to.
    W ogóle, chciałabym już jakichś pewnych informacji, ze zdjęciami z podpisania kontraktu, a nie jakichś niczym nie potwierdzonych dumań.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do Twojego komentarza u mnie... Mój kolega przyjecjhał tutaj z zagłębia siatkarskiego i jedyne, co może robić, to gra w drużynie szkolnej. Niby to samo, to siatkówka i to siatkówka, ale chyba chciałby czegoś więcej.
    Czyżbyś zamierzała opuścić nasze piękne miasto po maturze?
    Tak, transfery... Prawie każdy dzień, jeśli nie idę na 8.00, zaczynam od lektury Sportowych Faktów. Niestety, pożądanych wieści wciąż nie ma:( Męczy mnie już ta niepewność. Najfajniej mają w Szwecji, tam już wszystko wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  3. No to szalejesz:) Też bym chciała opuścić Gniezno. Już, teraz, natychmiast.
    Z tego, co czytałam, Kacpra biorą pod uwagę także w Zielonej Górze, więc być może pójdzie nawet tam. Mi jest wsio rawno, gdzie będzie jeździł.
    Jakie stypendium masz na myśli?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie doniesienia transferowe zalamaly
    z bydgoszczy odszedl emil i bedziemy miec pedalsena tzn pedersena
    tragedia
    i do tego jeszcze artiom łaguta którego nie znosze
    koszmar

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! ;)