wtorek, 11 grudnia 2012

Twitterowo, świątecznie & trochę żużlowo ;)

W pierwszej wersji, ta notka miała być kolejnym cyklem "Od Kibiców". Jednak zmieniłam plany... Dzisiaj może nie do końca o okresie transferowym, ale na pewno bardzo pozytywnie ;)

Twitter. Fajny portal. Można spotkać ludzi o podobnych zainteresowaniach, z różnych zakątków kraju i świata. Na bieżąco jesteśmy także z nowinkami ze świata żużla. To właśnie na tej stronie najczęściej pojawiają się interesujące nas newsy... Ale przejdźmy do sedna sprawy...

Pewna dziewczyna, właścicielka konta @WishesOf2013 zaproponowała wysyłanie sobie świątecznych kartek. Czemu nie! Bardzo fajny pomysł. Postanowiłam wysłać kartki jeszcze kilku innym osobom. I dziś byłam zakupić owe karteczki. 

Oczywiście wysyłam je do fanek żużla i sama też czekam na przybycie listonosza ;)
Między innymi gnieźnieńskie kartki "zaistnieją" w Gorzowie Wlkp czy Bydgoszczy.  Bardzo podoba mi się to świąteczno - żużlowe połączenie.

Jutro udaję się na pocztę, wysyłam pierwszą porcję żużlowych życzeń.

Jeśli ktoś jest chętny na kartkę z Gniezna - piszcie na maila ew. w komentarzach. Chętnie wyślę ;x

PS. 
Co słychać w żużlowym świecie? Podobają się Wam transfery? Ja nie narzekam, choć kilka z nich mi nie pasuje... ;)
___________
Przypominam o cyklu "Od Kibiców" - kontakt - aboutspeedway@gmail.com
+ następny wywiad najprawdopodobniej będzie z Norbertem Kościuchem ;)

5 komentarzy:

  1. Ja chcę:) To mam podać adres domowy w mailu czy jak?
    Mi transfery średnio się podobają-Gollob w Toruniu nie, Żagar u nas może być, ale szału nie ma, Sayfutdinov w Czewie nic mi nie robi. Jurica w nowym klubie też średnio. O innych zapomniałam albo nic nie wiem:) Wciąż czekam na wieści o ulubieńcach i wciąż ich nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Ja namiętnie czytałam Twittera, kiedy Freddie Lindgren miał tam konto, teraz czasami zaglądam do jego brata i do Darcy'ego. Poza tym ten portal mógłby dla mnie nie istnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twitter jest spoko! Adres wyślę jeszcze dziś.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam twittera
    moze dlatego ze jest po angielsku i nie moge sie w nim polapac ;P

    co do transferow to wiem ze nic nie wiem
    pedersen mial byc u nas, ale okazalo sie ze nasi za szybko sie pochwalili i zamiast do nas trafil do rzeszowa
    alleluja
    :)
    tylko ja sie putam kto bedzie u nas jezdzil? bo poki co pewny jest Buczek, Mikuch, Woźniak i Kostek
    ale ten skład szału nie robi i dupy nie urywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dramatyzuj
      Polonii tez wróżono szybki spadek do I ligi, a tu mamy bezpieczne szóste miejsce
      beniaminki czasami potrafią zaskoczyć ;)

      w sumie chętnie się przyłączę do tych kartek świątecznych ;)
      moj email to zanetapotulna@wp.pl
      prosze o kontakt :) tam podam na siebie namiary :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! ;)